Eskiden arada bir açardım ama birkaç aydır hep açık 'kötü anılar koleksiyonu' mun kapağı.
Yoksa hep açıktı da farkında mı değildim?
Biriktirmekten söz ettim ya az önce, yoksa bu sürecin sonuna mı geldim sevgili Marcel?
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Konuşmam, anlatmam, tartışmam gereken dünya kadar mesele var Hikmet'le.
Biliyorum. Yapmadım, yapamadım, yapmak istemedim. Kimileri saygı, bağlılık, hoşgörü diye yorumlayabilir bu davranışı. Ama ben öyle düşünmüyorum.
Bugün rahatlıkla söyleyebilirim ki geçen on dört yıl boyunca arada dumanlar çıkartsam da, bir volkan gibi, daha çok biriktirmeyi tercih ettim.