Elime ilk aldığımda çok büyük Bi heyecanla başladım okumaya ve okurken kendimi hem kızgınlıkla hem de vay be derken buldum. Zevkle hemen okuyut bitirdim yalnız okurken nazımla sayıp söveceksiniz isteksiz olarak :')
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Okumaya başladığım ilk kitabımdı çok büyük zevkle okuduğumu hatırlıyorum gençlik yıllarına göre güzel anılar biriktirdiğim bir kitaptı. İpek Onguna teşekkürler