sıradanbirmerve

sıradanbirmerve
@Merveeli
biraz okur biraz yazar çok düşünür
O kadar çok olay oluyor ki hangi olaydan ders çıkaracağımızı şaşırıyoruz.Sağ salim yaşamaya devam edersek,birbirimizi üzmeyelim olur mu? Yoksa şu anda evden cıkamamak degil bunca olaya rağmen hala akıllanmayan insanlar bizi major depresif halr getirir.
Reklam
Olmak istedigim gibi bir insan olmanın yollarını ararken kayboluyorum.Zaman ilerliyor,en yakın yola sapmak istiyorum.Biraz daha bekleyip doğru yola girmek gerek.Biraz sabır
Burayi biraz twitter gibi kullansam nolur ki
Hep aynı şekilde algılanmaz gökyüzü.Değişir ve yenilenir.
Reklam