Bazı insanlarda şunu görüyorum. Halen biat kültürünü aşamamış, demokrasinin ne demek olduğundan bihaber insanlarımız var. Sorgulamadan kabullenişlerini övgüyle anlatanlar, inadına bu düşünceyi savunanları gördükçe dehşete düşmemek elde değil.
M.F
Kitaplardaki karakterlerle tartışmaya girdiniz mi hiç ? Benim günlerdir tartıştığım karakter Bay Meursault. Sonunda anlaştığım, hatta anladığım birisi. Yabancı