Gece her şeyin üzerini örter, diye düşünür insan. Oysa gecenin örttüğünden çok hatırlattıkları vardır. Hatırlatırken sarstıkları,sarsarken suskunlaştırdıkları suskunlaştırırken acıttıkları.
Burası harap ve çorak bir iklimdir.
Fitneler,kargaşalıklar,düşmanlıklar ve çatışmalarla doludur.Sevinç ve mutluluk, buraya uzaklardan eğreti olarak gelir.