Erkeğin yüzüne bir bakmak, onun ne mal olduğunu anlamaya yeterdi . Gözlerinin karanlık bakışı , sesindeki kuşku onun hayatında büyük sırlar olduğu izlenimini yaratırdı .
“Her şey hukuk ve cezaya göre ve ahlaki bir sıraya uydurulmuştur. Öyleyse olayların akışından ve varlık cezasından kurtuluş nerede? “ delilik bunu söyler .
Ve şu erkeklere de bakın ; gözlerinden, dünyada bir kadınla yatmaktan daha iyi bir şey olmadığı okunuyor .
Ruhlarının dibi bataklık! Bataklıklarının bir de zekâsı varsa, ne yazık !