"Olmak ya da olmamak" mı? Buna karar vermeden önce
Olmak nedir,onu bilmek isterdim doğrusu.
Enine boyuna düşünüyoruz bu işi ya
Ve gözlerimiz olduğu için sanıyoruz her şeyi gördüğümüzü.
Kendi payıma katılmam her iki topluluğa da
Görene dek onların birbiriyle anlaştıklarını.
Bence yaşamla ölüm birdir
Ve yasam yalnızca soluk alıp vermek değildir.
Sevenler, ya da sevmiş olanlar bilirler ki
Aşk gibisi yoktur yaşamda. Tanrı aşktır derler ya Aşk da tanrıdır,ya da öyleydi; dünyanın yüzü
Günahlar ve gözyaşlarıyla buruşmadan önce-
Ne ki yıllar bilir bunların hepsini işte.
Bu görkemli kubbe şaşırtmaz beni
Gücün ne olursa olsun, ne büyük görünse de önünde baş eğenler,
Diz çökenler, tahtını kollayanlar,buyruğunda olan eller
Ne çok olursa olsun; kalplerimiz yine de kendimizindir.