Kötü,ancak daha iyi olabilir - insanoğlunun yazgısı bu:
Köledir insanların çoğu,en çok da ünlü kişiler hele
Kendi tutkularının,isteklerinin ve daha nelerin kölesi değiller ki?
Toplumun kendisi bile insanları incelteceği yerde,
Yıkmaz mı içimizdeki o ufacık iyiliği:
Kendini kimsenin yerine koymayan kalpsizler yaratmaktır