"Var olmaya devam etmemiz için hiçbir neden yok... Hayatın hiçbir amacı olmadığını söylemek istiyordunuz kuşkusuz. Kötümserlik denilen şey budur,değil mi?"
Çok korkardık ondan,çünkü yalnız olduğunu sezerdik. ... Bizi asıl korkutan ne düşkün hali ne de boynunda bulunan ve takma yakasının kenarına sürünüp duran urdu. Kafasından,yengeçsi düşüncelerin gelip geçtiğini duymamız korkutuyordu bizi.