İnsan yalnız yaşayınca bir şey anlatmanın bile ne olduğunu unutuyor;dostlarla birlikte,inanılabilir şeyler de ortadan kayboluyor. Olaylar da öyle. İnsan onlara da aldırmaz oluyor: Bir bakıyorsunuz konuşan insanlar çıkıyor ortaya,bir bakıyorsunuz çekip gidiyorlar.