Ossipon başını çevirmeden, "Cehennemlik adamsın sen"dedi.
"Neden ki? Bırak da cehennem zayıfların umut kaynağı olsun çünkü cehennem,onların dininin güçlüler için icat ettiği bir şeydir.
Hoşlanmadığı bir işte çalışan hiç kimse,kendi hakkında beslediği parlak düşünceleri uzun zaman sürdüremez. Yapılan işin sönüklüğü ve tatsızlığı,onun yapanın kişiliğini de geçer. Uğraşlarımız sans eseri doğamızın özel isteklerine uygun düşüyorsa,bizler ancak işte o zaman kendimizi tam aldatabilmenin huzurunu tadabiliriz.