Neydi bu gitmek,
Hiç evimsemediğin bu şehre veda mıydı,
Bırakmak mıydı,
Kalanlar olur mu diyebilmek miydi,
Hatıralar mıydı hafızaya kazınan.
Neydi bu aşk,
Zaten hep hayalini kurduğun bir yere gitme hevesi mi,
Ardında bırakmak istemek ama bırakamamak mıydı seni,
Nasıl söylerim seni tanıdığım bu nalet şehri terkediyorum
Affet beni selvi boylum, güleç yüzlü, asabi sevgilim,
Ankara ayazım, yazım affet beni daha kazanamadığım yeni zaferler...