:)(:
Kocaman bir evrende toz tanesi olabilecek kadar bir dünyanın şuanki efendileri; bu kitap sizsiniz.
Kitapta önemsiz bir hayvandan, tanrılaşan hayvan sıfatını kazanan homo sapiensin, milyonlarca yıldaki değişimi 4 bölüm olarak herkesin anlayabileceği bir dille anlatılmış. Okurken zorlanacağımı düşünerek okumayı uzun süredir ertelemiştim fakat çok akıcıydı Yalın bir mantıkla güzel bir anlatımı var. "Aaaa evetttt" lerle altını çize çize okudum artık kitap rengarek :)
Evrim teorisi temele alınarak geniş bir perspektifle homo sapiens türünün ayak izleri takip edilerek yazılmış bu kitap eminim size de farklı bir bakış açısı kazandıracaktır. Tabiiki bilimin bize gösterebildiği kadarını.
Geçmişiyle, muhtemel geleceğiyle, doğru ya da yanlış olmasının bir önemi olmadığı sanrılarıyla, vahşiliği ve merhametiyle bu kitap biziz. En yalın halinizle kendinizi keşfetmeye var mısınız ???