Y.A.: Adam barışı seviyor ve acıdan çekiniyor öyle mi?
G.A.: Evet.
Y.A.: O halde belki de barıştan daha fazla sevdiği bir şey vardır komşularının ve toplumun onayı. Ve belki acıdan çekindiğinden daha fazla çekindiği bir şey vardır komşularının ve toplumun onaylamaması. Eğer utanca karşı duyarlıysa savaş alanına gidecektir içi orada tamamen rahat olacağı için değil; savaş alanında, evde kalması durumunda olacağından daha rahat olacağı için.
Her bir buzul, nebula, kasırga, insan toplumu, biyolojik tür, hücre benzersizdir çünkü onları etkileyen o kadar çok değişken vardır ve kendileri o kadar farklı parçalardan oluşmuşlardır ki.