Kitaptan sadece 40 sayfa( 2 olay incelemesi ) okudum. Her cümlenin bitişinde keşke gerçek olmasaydı dedim. Kitabın hepsini okuyup bitirebilir miyim bilmiyorum
Samed Behrangi, sevdiğim İranlı yazar. Bence kitap çocuklar için pek uygun değil , Samed Behrenginin diğer kitabları gibi. Çocuklardan önce yetişkinler okumalı, öyle karar verilmeli