Meryem Böyrekkaya

Meryem Böyrekkaya
@MeryemBKY

Meryem Böyrekkaya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·558 syf.·
11 günde okudu
·
2020 19. kitabı
Ahmet Ümit
8.6/10 · 14bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"... sanırım insanlara tahammül edemiyorum artık. "
Sayfa 418·Kitabı okudu
"...çok sevdiğin birini kaybedersen, ne kadar tecrübeli olursan ol, yine de sakin olamıyormuşsun."
Sayfa 292·Kitabı okudu
" Çünkü anneler ölmeden çocuklar büyümezdi. "
Sayfa 263·Kitabı okudu
" Kendimizi çok mühim zannediyoruz ama değiliz, hiç değiliz. Hepimiz etten kemikten müteşekkil, dayanıksız varlıklarız. Ve eğer kendimizi bağışlama kabiliyetimiz olmasaydı, varlığımızı sürdüremezdik. İrade, tutarlılık, kararlılık, hepsi güzel lakırdılar ama atalarımız bu değerlere sadık kalsaydı, inan bana insan denen mahluk çoktan silinip gitmişti yeryüzünden..."
Sayfa 251·Kitabı okudu