Yenilmiş olsam da ben yaşadığım yenilgilerden daha fazlasıydım. Aslında kişinin kendi kırılmışlığını, bozulmuşluğunu, yenildiğini anlamasında bir güç vardı, çünkü yenik olduğumuzu kabullenmek ve bu gerçekle barışmak beraberinde çok önemli bir şeyi getiriyordu; merhamet ihtiyacını ve isteğini, hatta başka birine merhamet etme gereksinimini...
* Bizler hayatımız boyunca yaptığımız en kötü şeyden ibaret değiliz.
*Yoksulluğun karşıtı zenginlik değil, yoksulluğun karşıtı adalettir.
*Başkalarını kurban ettiğimiz ölçüde kendimizi de mahkum ederiz.