İlk insan iyi bir insandı. Marka giyinmiyordu ama tesettürü vardı. Özellikle de giyinmeyi cennet şartlarında öğrenmişti. Kim bilir meleklerin diktiği elbiseler giyiniyordu.
Bu dâhi denilen insanları,acaba anaları mı okutup yetiştiriyorlar? Eğer dâhiler,medreselerde,mekteplerde yetişselerdi,aynı medresede okuyan çoçukların hep dâhi olmaları lazım gelirdi. Öyle olmuyor. Demek ki bunları yetiştiren anneleridir...