"Vaktinde gelmeyen hiçbir şeyin önemi yok. Ben öldükten sonra getireceğiniz çiçeği, çöpe atın. Mezar taşları çiçekten anlamaz." diyor ya şair... Aslında insanın insanda ziyan olduğunu anlatıyor.
Bunca kalabalık arasında rast gelemediği insanlara, insana rast gelesin diye dua eder Şeyh Edebali. Hasılı yıllar önce Bosnalı Sâbitin
“Burası harabe sultanım, burada kalamam. Ama böyle kırık da gitmeyeyim. Şu yıkık gönlümü sen yapsan, sonra ben yıkılsam gitsem…”dediği o yerdeyim. 🍃