Ne zor bir duygu bu adına sevda dedikleri. Rüzgar ta kilometrelerce uzaktan onun kokusunu getiriyor , güneş onun saçlarında parladığı gibi parlıyor her yerde. Nereye baksam hep ona baktığımdaki gibi gözlerimi alıyor ışıklar. Yağmur onsuzluğun gözyaşlarını, kış ise yalnızlığın soğukluğunu getiriyor bana. Baksan ki 3 yıl olmuş görmeyeli, duymayalı, Sorsan ki yüreğime daha dün yanımdaymış...