Kavuşuyormuş gerçekten, kavuşuldu da..
Asıl mesele kavuşmak değil koğuşmakmış
Denk olabilmekmiş , birbiriniz için doğru kişi olabilmekmiş yani.
Yine öyle diyor anneciğim kendi lisanınca " aşık olduğunla değil koğuştuğunla huzur bulursun."
Koğuşmak nedir derseniz annemler bu kelimeyi 'birbirinin gönlüne denk olmak, ruhların eş olması ' olarak kullanıyorlar.
Hakikaten de öyleymiş onunla koğuşmadıkça olmuyormuş..