📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne denir bilmiyorum... Neden bazı insanların kıymetini sonradan anlıyoruz? Hiç mi tarihten ders almayız? Kimlere aynı muameleler yapıldı görüyoruz. İnsanı vatanına hasret bırakmak... Sonradan kıymetini anlamışız şükür... Kitap gençlik dizisi olsa da yetişkinlerinde faydalanacağı güzel bir eser... Yaşasın çocuk kitapları...
Daha önce buhurumeryem kelimesine denk gelmiş ne olduğuma bakmıştım. ( Buhurumeryem ; sıklamen bitkisi aynı zamanda tavşankulağı da deniyor. ) Adımın Meryem oluşundandır kitabı farketmem :)