Her mücadelenin sonu böyle bitse keşke... Olsun bunu kitaplarda okumak da güzel... Her yerde sivrilen olma der büyükler ama bilmezler ki sesimizin çıkması yapılanlara -haksızlıklara- tahammül edemeyişimizden...
MontsuzlarÖmer Açık · Günışığı Kitaplığı · 2017242 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yine yüreğimizin bam teline dokunacak bir hikâye Anıl Basılı’dan... Yaşasın çocuk kitapları... Yaşasın çocuk kitapları okuyanlar... ( Tabii kardeşten önce okuyan olarak bu sefer kitabı verirken ergenliğimde bayram harçlıklarımla aldığım ilk dijital makinemi de hediye etmek şart oldu. ) Yüreğinize sağlık...