Hayat herhalde bir katakulli değildi.
Ama neydi? bu hayatın bir manası olmak icap ederdi. insan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı.lakin tembelliği alışmış olan kafası bunu bulamıyor, bulmak için uğraşmaya üşeniyor,