Oysa,nedendir bilinmez, kimsenin düşüncesini açıklamaya cesaret edemediği, her yerde azgın, yabanıl köpeklerin hırlayarak kol gezdiği, yoldaşlarının korkunç suçları itiraf ettirildikten sonra paramparça edilişini seyretmek zorunda kaldıkları bir toplum çıkmıştı ortaya.
İki ayaklılar düşmanımızdır.Dört ayaklılar ve kanatlılar dostumuzdur.şunu da unutmayın ki, insan'a karşı savaşırken sonunda ona benzememliyiz.onu alt ettiğiniz zaman bile, onun kötü alışkanlıkların benimsemeye kalkmayın.Hiçbir hayvan asla bir evde yaşamalı,yatakta yatmamalı, giysi giymemeli, içki ve sigara icmemeli, paraya el sürmemeli, ticaretle ugraşmamalı.İnsan'ın bütün alışkanlıkları kötüdür.Ve en önemlisi hiçbir hayvan kendi türünden olanlara zorbalık etmemeli, güçlüsü güçsüzü, akıllısı akılsızı hepimiz kardeşiz. Hiçbir hayvan başka bir hayvanı öldürmemeli bütün hayvanlar eşittir .