Harika bir kitap özellikle insan ilişkileri tahlillerinde ve dikkat çektiği hususlar çok önemli üç bölümden oluşuyor. Fıkhi bilgiler içeren kısım Şafii mezhebiyle bağlantılı kafanız karışabilir.
Kitabı ilk elime alırken şimdi psikolojik olarak acelelik vs. anlatıyor diye biraz yavaş ilerledim ama okuyunca toplumsal çözümlemelerini, tespitlerini çok beğendim. Modernitenin dayattığı bireysellik, kölelik, insanın fıtratınında ki özü kaybetmesi gibi bir çok konuya değiniyor. Kültürel değerlerden uzaklaşarak oluşan toplumun yoldan çıkışını çok güzel özetliyor.
Ne güzel bir kitap . İçimi ısıttı yine .
Düşündürdü, hissettirdi.
Gerçek manada başka yünlerden de hayata bakmanın değerini hatırlattı.
Çok beğendim çünkü sıcacıktı. Şermin Yaşar Hanımefendi nin yazdığı kitapların sıcaklığını çok seviyorum. Umarım bir gün tanışırım…