Kitap 19 küçük hikayeden oluşuyor. Ve kitaba adını ilk hikaye veriyor. “Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu ..” Hele ki bir bitişi var kitabın. Şermin Yaşar’ın rahmetli eşine ithafen yazdığı bir kısım var . İşte orada duygular şelale .. Bir kadın düşünün ki sevdiği adamdan gelen acıyı bile seviyor. Bir kadın düşünün ki sevdiği adamın yaşattığı acıya teşekkür ediyor.Okumadan anlayamazsınız bu hisleri .Bazı öykülerinde güleceksiniz bazılarında göz yaşı dökeceksiniz. Bitirmeye bile kıyamayacağınız bu kitap da eminim ki aynı duyguları hissedeceksiniz. Beğenmekle kalmayın ve hemen alın . Yazarın kaleminden çıkan bu kitap okunmaya değer.