Ruhuna besin bulmakta zorlanacaksın çünkü ruhu tanımak kısa bir zaman diliminde olacak bir şey değildir. Deneyimlerde bulunacaksın enstrüman çalmıyı, doğada olmayı, kitap okumayı, veyahut şiir yazmayı deneyimleyeceksin çoğu şeyi ,bulucaksın elbet ruhun besinini,ama bir nok- sanlığın daha olacak,inanç çünkü insanın özünde bir tanrıya veyahut bir objeye kendinden üstün gördüğü bir varlığa sığınma arzusu vardır,bunu en kuytu köşede bir başına yaşayan bir insana baksanda göreceksin toplumun içinde olan bireyede baksan göreceksin,ruhunu inaçsız tam hissedemezsin.İnaçsız yaşamayı denersen elbet bir noktada duraksayacaksın hayatın da oluşan tersliklerin seni bunalttığını ve artık kaldıramadığını hissedeceksin ve sonuç intihar edeceksin,çünkü inançsız hiç bir şekilde durumun üstesinden gelemeyeceksin ruhunun tüm besinlerini bulmuş olsan dahi inançsız hep eksik kalacaksın.
Doldurmalısın bu noksanlığı Deist olabilirsin Hristiyan veya Müslüman,Budist buna sen karar vereceksin ama inanmalısın,şimdi çıkıp bana Ateizm'i duymadın mı sen deme çünkü Ateizm din reddi değil tanrı kabulü olmayan bir görüştür.Bir şekilde ruhunu tam tamına doldurduğunda hayat daha güzel ve daha yaşanabilir şekil alacak mutsuzluklar illaki olacak ama sen artık görebiliyor olacaksın yeni bir bakış açısıyla.