Mesut

Mesut
Yerleşik hayat, yerleşik yabancı..
Hiçliğe inanmak istiyorum, hiçliğin varlığına. Benim için cennet o. Artık hiçbir şeyin olmaması. Hikayesizlik..
Sayfa 37·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne diyeyim geçmiş olsun, kendini fazla hırpalama, ben öğretecek değilim. Neler görüp geçirmiyor ki insan!
Sayfa 21·Kitabı okudu
Edebiyat
Onun yalnızlığı kişiler arası kopukluktan kaynaklanan bir şey değildi. Bir ruh içi yalnızlığıydı onunki. Kendi ruhunun içinde yalnızdı. Atılmış, yabancı. Kabuğuyla çekirdeği arasında ışık yılları..
Sayfa 15·Kitabı okudu
Edebiyat
Yaralarımızı birbirimize gösterecek kadar soyunamıyorduk henüz birbirimizin yanında..
Sayfa 11·Kitabı okudu
Edebiyat
Kişi zaman içinde parça parça ölür..
Sayfa 10·Kitabı okudu
Edebiyat