Genel anlamda akıcı bir kitap fakat bir şey kattığını düşünmüyorum. Yine de okumaya değer. Olay örgüsü basit ve sade. Tavsiye üzerine okudum pişman olmadım.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir-çok gerçeği yüze sert şekilde vuruyor. Türk genci olarak okumaktan zevk aldığım, fikir dünyamı genişlettiği ve günlük olarak masamda okumak için bırakıyorum. Gonulden bir rota çizmek istersen kapağını açmak yeterli oluyor.
Atebetü’l-HakayıkEdip Ahmet Yükneki · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20201,704 okunma