kitap han

Budistlere göre her şey geçicidir. Buddha, dünyadaki bütün acıların kaynağının insanların maddelere ve fikirlere bağlılığından kaynaklandığını ve akan, değişen ve hareket eden evreni kabul etmedikleri için böyle olduğunu düşünmüştü.
Reklam
…deha müthiş bir öngörü değildir de nedir?
Şu anda anlaşılamayan bir fenomen bize rastlantısal gibi gelebilir.
Tıpkı Osmanlı Devleti gibi. Hani adam ne demiş:”Yahu amma güçlü bir devlet kurmuşsunuz. Asırlardır siz içeriden biz dışarıdan vuruyoruz vuruyoruz bir türlü yıkılmıyor. “
Reklam