Selami

Selami
@Meteloper
Ne güzel seviyorsun sen öyle Gözünde ne bir gelecek var ne bir vuslat Bekliyorsun ama hiçbir şey beklemeden Bir göçüğün altında yardım bekler gibi Kızamazsın, geç gelse de hiç gelmese de Ama o toz dumanın içinde bekliyorsun gene de Karşılıksız verebilirsin neyin varsa Ne vereceğim diye düşünmez seven Sen ne veriyorsan ona, oda verebilir Seven bir yolunu bulur gelebilir Öyle senin için ölürüm demek gibi değildir bu Çünkü insan hiç tanımadığı bir insan için bile pekâlâ ölebilir Birisi için ölmek kıymetlidir, ama sevmek için yetmeyebilir Gerekirse öldürmen gerekir sevdiğin için En masumunu, en günahsızını ve sonunda dipsiz vicdan kuyusuna İşte buna bile düşmeyi göze alabilmek gibidir Ticaret oyunu değildir bu, üçle beşle hesap olmaz Burada sonsuzlarla işlemler yapılır En mutlak görünen zaman bile arkasını döner sana Yarın, öbür gün, haftaya, seneye diyemezsin ilelebet sende kalır Gece gündüz, her saate alarm kurmuş gibi Beyninin içini kemirir, bir ağaçkakan kakarcasına İçindeki sevgin bitebilir bir noktada, yara bere kalırsın İşte tam orda onun sevgisine ihtiyaç duyarsın Gelirse dünün yarının bir olur acılarını kusarsın Gelmezse işte o noktada sınavın başlar Geçmesi zor bir sabır testidir bu Teselli peşlerinde koşmayacaksın Öyle sağı solu yıkmakla da olmaz Erdemli bir şekilde beklemektir sabır
Şiir
Reklam
Dertlerin kütlesi olur mu? Durun size biraz düşüncemi anlatayım ama acele etmeyin Önce İçemediğim sigaramı yakıp, elime bitki çayımı alayım Küflü paslı bir zindanda başladı diyelim farazi hikayem Abartıyorum ama bu da benim kendime acımasız kinayem Sabır taşı dedikleri ben, misali hayaller kurup bekleyen Formülü çözmenin tek yolu denenmeli her bir bilinmeyen Daha büyük bir yanılgı görmedim teselli beklediğim zamandan Zor olsa da gün geldi kaçtım bu alıştığım zindandan Bir elimde kaşık diğer elimde körpe bir fidan Tek istediğim masallarda anlattığım o sıcak güneşi ona sunmak Ve ona köklerini salabileceği bereketli ormanları bulmak Ama bir köstebek kadar kördü gözlerim, anımsar hatıraları özlerim Alışmam zaman aldı kamaştıkça kamaştı gözlerim Güneşini bir cemâlde, toprağını kendimde buldum içimde kök saldı Her gün suladım onu besledim, köklendi dallandı heveslerim Üşümüştü yedirdim, acıkmıştı giydirdim, ezbere yaşamaktı tek derdim Her seferinde girdap gibi peyderpey içine beni çekiverdin Kütlenin çekimi vardı, çekimin de kütlesi olmasını beklemez miydin? Ve en acısı, zamanın bu formülde olmadığını hatırlayıverdim
Şiir
Nefes almak zordur bazen, dolduramazsın ciğerini Titreyerek parça parça verirsin içindeki o son hevesi Karşında bir çınar yıkılıyor, keskin ama yaşlı pençesi Geleceği gösteren bir aynadır, üstüme düşmüş gölgesi Ben biraz senim sanırdım, ama her şeyimmiş sen Yaşlı gözlerini görünce anladım, paramparçayım ben Karanlığın sardığı duygular senin kadar beni de korkutur Bir savaşçı ebedi huzurunu ancak son savaşında bulur
Şiir
Ne güzel şeysin sen evrim Bir gözün içine bakacak gözleri Bir eli tutacak elleri Utandığından kızaracak yanakları Şiirler söyleyecek dudakları Dertler dinleyecek kulakları Amberi miski koklayacak burnu Acıyı da tatlıyı da tadacak dili Ve en güzeli Bir ruhu okuyacak zihni İşte bu yüzden güzel bir şeysin sen
Şiir