Selami

Selami
@Meteloper
Ama insanın muhteşem tarafı budur; sil baştan yapmaktan vazgeçecek kadar umutsuzluğa veya tiksintiye kapılmaz asla... Çünkü böyle yapmanın önemli ve yapmaya değer olduğunu çok iyi bilir.
Sayfa 181 - Granger·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Kahvaltıda gölge, öğle yemeğinde buğu, akşam yemeğinde de buhar yiyen insanlardan uzaklaşıyordu
Sayfa 167 - Anlatıcı·Kitabı okudu
Unutma ki itfaiyecilere nadiren gerek duyulur. Halk okumayı kendi başına bırakı.
Sayfa 109 - Faber·Kitabı okudu
Kendini kurtar, boğulursan da en azından kıyıya doğru gittiğini bilerek ölürsün
Sayfa 108 - Faber·Kitabı okudu
Ölmenin güzel tarafı bu; kaybedecek bir şeyin olmayınca, istediğin riske girebiliyorsun.
Sayfa 107 - Montag·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam