Victor Hugo Hayat okulu isimli eserinde şöyle diyor:....
“Hiçbir insan fazlalık değildir hayatımızda.
Kiminden Sabrı
Kiminden Sadakati
Kiminden Vefayı
Kiminden İkiyüzlülüğü
Kiminden Sevgiyi
Kiminden Sahteliği
Kiminden Ahlâkı
Kiminden Adabı öğrenirsin
Ve dersler nefes aldığın müddetçe sürer