Bazen insan kendini hiç istemediği yollarda buluyor hiç istemediği olayların merkezinde yer alıyor ona iyi gelmeyecek insanlarla aynı ortamda bulunuyor en kötüsü de çok ağır bir darbe almadan o insanların ona iyi gelmedigini anlamıyor insan , o yolun yanlış olduğunu sonradan fark ediyor o zaman daha çok acıyor insanın canı. Ne yapacağını bilmiyor nasıl davranması gerektiğini, ne düşüneceğini bi türlü anlamıyor yeni bir sayfa açması gerekiyor ama o insan bugüne kadar o kadar yorulmuş ki içinden hiçbir şey yapmak gelmiyor ama öylece durunca da daha fazla canı acıyor kendini soyutluyor hayattan kendi kabuğuna çekilip kendi karanlığında yaşıyor böyle devam edemeyeceğini biliyor ama hâlâ o karanlıkta oturmaya devam ediyor...