Meva

Meva
@Meva_aa
#131368816 Oku şâyed sana bir hisli yürek lâzımsa. ོ
Muallime
Lisans
Devlet-i Aliyye
335 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Ruhumuzu kıvrandıran bu tereddüt karşısında, gök kapılarından girebilmenin ilâhî tâlimine başlamalıyız her seher vaktinde. Gök kapıları niçin bana kapalı, kalbime bir nebzecik de olsa nurdan bir cezbe doğmuyor diye kendimizle yüzleştiğimizde ateş basıyorsa içimizi ümitsiz değiliz. Gök kapıları rahmet kapılarıdır. Gök kapılarına yolculuk rüyaları görmek gerek. Bu rüyaya niyet etmeyenler bahtsızdır. Gök kapıları yüzüne kapanan bahtsız insanlardan olmayı kim ister? Göğü bir iklim merkezi ve hava olarak tasavvur ediyorsak, gök kapılarından haberimiz yoktur. İnsan-ı kâmillerin sözleriyle tâlim edip, göğe bakmayı öğrenmek gerek önce. ོོ
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Okumak, iki ruh arasında âşıkane bir mülâkattır." der Cemil Meriç . 📚🌿 "Evini kütüphane gibi kullananlar görüyorum kardeşim. Koltuğunun altında kitapla yürüyenler görüyorum kardeşim. Bugünlerde hâlâ hak ve hakikata ışık tutacak kitaplar okuyan birine rastlamak gerçekten nadide bir güzellik..." 🤍📚
1000Kitap
Şükrün mikyası; kanaattır ve iktisaddır ve rızadır ve memnuniyettir. Şükürsüzlüğün mizanı; hırstır ve israftır, hürmetsizliktir, haram helâl demeyip rastgeleni yemektir.
Din
Kıssadan Hisse
TOPAL EŞEK: Cambazın biri, eşeği yularından çekip gelmiş pazara. bir başka cambaz yanaşmış: “kaça bu eşek?” “bin lira!” “aldım gitti, ver elini helalleşelim!” birkaç kişi alıcının kulağına fısıldamış: “yahu görmüyor musun, bu eşek topal. onun için ucuza verdi!” “o eşek topal değil, tırnağının arasına taş kaçmış. bu nedenle topal sanıp ucuza elden çıkarmaya bakıyor!” eşeği satana koşmuşlar: “yahu bu eşek topal değilmiş, tırnağına taş kaçmış!” satıcı gülmüş: “eşek topal olmasına topal da, öyle sansınlar diye taşı tırnağına ben koydum!” alıcıya koşmuşlar: “yahu bu eşek gerçekten topalmış, taşı o koymuş. seni de kandırdı, parayı aldı!” alıcı dövünmeğe başlamış: “vay namussuz vay! eğer verdiğim para sahte olmasaydı, beni kazıklayacaktı!” Çağımız insanının ahlâk yapısının özeti... Aleksandr Solzhenitsyn der ki: "yalan söylediklerini biliyoruz. yalan söylediklerini biliyorlar. yalan söylediklerini bildiğimizi biliyorlar. yalan söylediklerini bildiğimizi bildiklerini biliyoruz. ama hâlâ yalan söylüyorlar." ... Yalansız mutlu umutlu günler dileğiyle…
Alıntı
Bakıyorum da herkes tükenmişlik sendromunda. 🤔😶
Ruh hali