Onur Bilgin

Onur Bilgin
Bazen elinizdeki bir kum tanesi; Güneşi görmeye hasret, binlerce balığın hikayesini barındırır. instagram.com/mevan13_ ((Bir şiir kitabı çıkarmanın eşiğinde.♡))
Kitap çılgınları
Bibliyofil , kitapsever anlamına gelmektedir. Aldığı veya okuduğu kitapları yakın çevresiyle , arkadaşlarıyla , dostlarıyla paylaşmaktan imtina etmez.okuduklarını başkalarına da tavsiye etmeyi sever.kitaplığından başkalarının da faydalanmasını isteyebilecek kadar cömert ve paylaşımcıdır. 💎 Bibliyoman, kitaba hastalık derecesine bağlı olan kimseler için kullanılan bir tabirdir.kitaplara asla doymaz gözüne kestirdiği her kitabı mutlaka almaya çalışır. Aldıklarını mutlaka biriktirir belli bir sıra halinde okumayı tercih eder .kocaman kütüphaneye sahip olmak isterler ve asla paylaşımcı değiler.
1000Kitap
Onur Bilgin
Ben 2 sinin tanimina uyandan faydalanan tarafim🤣
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Deste me hatin girtin. Zimane me hatin kuştun. Dîroke me hatin dizîn. Zarokme hatin tîrsandin. Gundême hatin şewtandin. Çîyayeme hatin dagirkirin Welateme û Maleme parça parça kirin. Kurdan li hewra dijmin kirin. Kurdno! Serî xwe rakin Çave xwe vekin Deste xwe bilindkın Zimane xwe bankin birnekin Dîroke xwe hînbibin Gunde u Welate xwe parastinen Em bibin yek...
Kurdî
Onur Bilgin
Dün “Agora” diye bir filme denk geldim. Tahmin ettiğimden çok farklı bir konu. İki dinin çatışması, yobazlık, bilime olan saygısızlık o kadar güzel anlatılmıştı ki... Hiçbir inanca sahip olmayan bir bilim kadınını “ dinsiz” başlığı altında taşlanıp, bütün vücudunu sokaklarda sürüklemeleri... Aslında yobazlığın ve cahilliğin insanı, coğrafyası, yeri, zamanı yokmuş bunu anladım. İnsanların kalbinde olan kötülük her zaman gelecek nesile bir hediye olarak kalıyormuş. Zerdüşt bu konuda o kadar güzel bir söz söylemiş ki yazmadan edemeyeceğim: yeni bir çocuk, yeni bir kir demektir dünya için! temizlemelidir gönlünü doğuran.
Sinema
elifiniz isimli okura yanıt verildi
Onur Bilgin
Rica ederim.izlerken ağlamaklı olduğum 2. Film sanirsam. Yaşadıklarına izleyici olamıyorsunuz, kalbinde sancı hissediyor insan. Sağlıklı günler.;)
Dün “Agora” diye bir filme denk geldim. Tahmin ettiğimden çok farklı bir konu. İki dinin çatışması, yobazlık, bilime olan saygısızlık o kadar güzel anlatılmıştı ki... Hiçbir inanca sahip olmayan bir bilim kadınını “ dinsiz” başlığı altında taşlanıp, bütün vücudunu sokaklarda sürüklemeleri... Aslında yobazlığın ve cahilliğin insanı, coğrafyası, yeri, zamanı yokmuş bunu anladım. İnsanların kalbinde olan kötülük her zaman gelecek nesile bir hediye olarak kalıyormuş. Zerdüşt bu konuda o kadar güzel bir söz söylemiş ki yazmadan edemeyeceğim: yeni bir çocuk, yeni bir kir demektir dünya için! temizlemelidir gönlünü doğuran.
Sinema
Onur Bilgin
HYPATIA'nın hayat hikayesinin konu olduğu müthiş bir film. Kendisinin hayat hikayesini araştırıp izlemistim filmi. Saygıyla anıyorum kendisini. Onun nezdinde olen kadinlarida rahmetle aniyorum.🙏