Maximillian Wagner;
Benim tezim,bütün halkların,bütün kültürlerin birbiri hakkında önyargılara sahip olduğudur. Eğer bir gün bu önyargı kelimeleri,yani Avrupa dillerindeki barbar,Japon dilindeki gaijin,Müslümanlardaki kâfir,Almanlardaki Ari olmayan gibi önyargı sıfatlarını kaldırabilirsek,amacımıza ulaşabiliriz. Amaç nedir derseniz,bence tam olarak şudur:
"İnsanın değerini sadece insan oluşundan geldiği,din,milliyet,cinsiyet,renk,cinsel tercih,siyaset gibi bir takım ön sıfatlarla ayrımcılığa uğratılmadığı bir hümanizm anlayışı."