"O zaman sen de kendini yargılarsın. En gücü de budur zaten. Kendini yargılamak başkalarını yargilamaktan çok daha güçtür. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir BİLGESİN demektir."
Kendini yargıla o vakit olgunlaşmışsındır.
"İğneyi kendine çuvaldızı başkasına..." ama önce kendinden başlamayı bil.
Önce kendi ayıbını bil.