Dostoyevski okumak beni ne kadar mutsuz bir ruh haline soksa da okumayı seviyorum. Kitap kendi çıkarları uğruna bencilce davranan kişiler tarafından ezilenlerin hayatını konu alıyor. Sarmal bir olay örgüsü ve sıkmadan merak uyandıran anlatımı ile gerçekten güzel bir kitaptı. #Ezilenler
.
Kitaptan alıntılar
✨Yaşama arzum,hayata inancım vardı!.. Fakat bu düşüncenin ardından bir kahkaha attığımı hatırlıyorum.
✨ İleriki mutluluğumu şimdi acı çekerek hak etmem gerek.
✨ Temelli yitirdiğimizi yeniden bulmaktan umudu kesmeliyiz.
✨ Keşke imkan olsaydı da herkes, hepimiz, benliğimizin en gizli köşelerini olduğu gibi açığa vurabilseydik; başkalarına hatta en yakın dostlarımıza sırası gelince kendimize bile itiraf etmekten çekindiğimiz ne varsa hepsini korkmadan ortaya dökebilseydik, dünyayı saracak pis kokudan hepimiz boğulurduk.
✨ İnsan erdemlerinin temelinde bencillik olduğunu bir türlü aklımdan çıkaramıyorum.
✨ Fakir olmak günah değil zengin olup başkalarını ezmek günah.