Ersan arda

Ersan arda
@Meyane
I have a dream... Bu da geçer... Lamelif... Ben yarındım, ancak elimden aldınız bugünümü... İnnâ fetahnâ leke fethan mubîna
Bir gün daha biterken, ardında bıraktığın her şey için şükret. İyi ya da kötü, hepsi seni sen yaptı. Şimdi gözlerini kapat ve sessizliği dinle. Bütün sesler sussun, sadece kalbinin fısıltısı duyulsun. Yarın, yeni bir sayfa açmak için burada olacak. Ama bu gece, bu an, sana ait. Unutma, bazen en büyük sükûnet, en büyük fırtınanın ortasında bulunur.
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
(2)
Böylesi bir geceyi düşün: Gökyüzü simsiyah, yıldızlar tek tük, sessizlik kulakları sağır ediyor. Yatağında uzanıyorsun ama ne gözlerini kapatabiliyorsun ne de zihnini susturabiliyorsun. Aklından geçenler, dün, bugün ve yarın, bir fırtına gibi etrafında dönüyor. Ne kadar kaçmaya çalışsan da, hepsi sana geri dönüyor. Kalkıyorsun, mutfağa gidip bir bardak soğuk su alıyorsun. Avuçlarında buz gibi. Tıpkı kalbin gibi. Bir yudum alıyorsun, boğazından aşağı iniyor ve o an anlıyorsun: Bu su, ne dertlerini çözecek ne de kafanın içindeki fırtınayı durduracak. Sadece bir bardak su. Ama belki de bu en büyük şansındır. Çünkü bu bardak su, sana bir mola veriyor. O fırtınanın ortasında, nefes alabileceğin küçük bir an yaratıyor. Ve o an, belki de o fırtınanın içindeki ışığı fark etmene yardım eder. Şimdi bir yudum su al ve düşün. Bu su, sadece bir bardak su mu? Yoksa o fırtınanın ortasındaki o sessiz an mı? Kim bilir...
Edebiyat
Herşey güzel olacak hissi..
Çalısmayan televizyonu saatlerce izlemek gibi bir his 🚬
İnsan ve Duygular
İyi geceler.. (1)
Şöyle bir gece düşün: Sabah, dün akşamdan kalan hayallerle uyanıyorsun. Gözlerin şiş, başın ağrıyor. Elini cebine atıyorsun, boş. Düşünüyorsun, geceyi neyle bitirdin? Bir bardak suyla. Bütün dertlerin döküldü, hepsi suyun içine aktı. Şimdi ne kadar da temizsin. Ama her şey suyla temizlenmiyor değil mi? Bazen suyla temizlenen kir, insanı daha kirli yapar. Çünkü o kir, kir olarak kalmaz, sana yapışır. Sen temizlenmeye çalıştıkça, o sana daha çok yapışır. O yüzden bir bardak su içip "iyileşiyorum" diyenlere inanmam. Çünkü o "iyileşme", o "temizlik", aslında bir illüzyon. Şimdi bir yudum su al ve düşün. Bu suyu içerken ne kadar temizlendin? Ne kadar kirlendin? Bütün dertlerin suya aktı mı? Yoksa suyun içinde eridi mi? Bütün sorularına cevap buldun mu? Yoksa daha çok soruyla mı uyandın? Bu gece, bir bardak suyla, kendine bir şans ver. Belki de bu şans, hayatının en büyük dönüm noktası olur. Belki de bu gece, o su, senin hayatını değiştirecek... Ya da belki de sadece bir bardak su. Kim bilir...
İnsan ve Duygular
Allah bu millete acısın yoksa bu millet kendine acımıyor.
Siyaset