Kitabı sevmedim kimseye tavsiye etmem. Kabul kitabın başlangıcı, olay örgüsü saçma gelebilir anlıyorum. Ama bu kadar absürt olayları asla görmezden gelemem. Toksit iğrenç bir ilişki. Kitaba bitirene kadar dayanmayı planlıyordum ama yarısında kız sırf yalan söyleyip dışarı içmeye çıktı diye kızın çenesinin altına silah dayayan baş karakteri asla sineye çekemem. Vurmayacaktı zaten diyenler de şaka yapıyor olmalılar. Elbette biliyorum Vurmayacağını ama sorun o mu sence? Mide bulandırıcı bir ilişki yazarın başka bir kitabını okuyup bunu da gözümü kırpmadan aldım ama tam bir hayal kırıklığı.