Fatıma

Fatıma
@Meyusss_
"Memento te hominem esse." ~Sadece bir insan olduğunu hatırla.
Farkındayım, yazgımın beni zor sınavlardan geçirdiğinin farkındayım. Yine de cesarete elden bırakmamak gerek! Ciddiye almayınca her şeye katlanılır.
Sayfa 59 - 20 Ekim 1771
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bağırmak istemedim" "Bağırmak istemedim sana emir vermek istemedim git demek istemedim benden nefret edeceğin şeyler yapmak hiç istemedim istemiyorum da" "Gitme demek istedim Rosa anlıyor musun beni?"
Alıntı
"Çok yorgunum. Her şey dağılmış gibi hissediyorum, parçaları toplayamıyorum...Kurtulmak istiyorum ama kurtulamıyorum, nefes almak istiyorum ama alamıyorum."
Sayfa 121
Alıntı
İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün Insanlara, hem börtü böceğe, kurda kuşa Bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum, Nazan Bekiroğlu
Alıntı