Kitabı yarım bıraktım. Neden bu kadar övüldü bilmiyorum. Eniştesine aşık olan bir kızımız var. Su içer gibi adam öldürülüyor vs. Çeviriden mi kaynaklı bilmiyorum ama cümleler aşırı basit. Ana karakterimiz salak bir kız,
adam desen elleri ateş etmekten adam dövmekten nasır tutmuş duygusuz erkek. Kitapta duygu desen yok aşk desen yok italyan mafyası desen o da yok. Yazarı kaç yaşında acaba diye düşündüm bir. Uzun uzun anlatacak bile takatim kalmadı. Tarzını seviyorsanız okuyun bile diyemeyeceğim vasatlıkta.