köyündelisii

köyündelisii
@Mgnss
ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Okul Öncesi Öğretmeni ️
Lisans
148 okur puanı
Ağustos 2021 tarihinde katıldı
Geleceğin ne getireceğini kimse bilemezdi ve şimdi olanları düşünüp üzülmenin de hiçbir yararı yoktu.
Reklam
İnsanın canı çıkmadıkça umudu da yok olmazmış.
Gölgemi seyretmekten zevk alırdım. Sokakta yürürken arada bir gölgeme göz atar, kendimi aynadaymış gibi görür ve çok beğenirdim. İşte öylesine tuhaf bir kızdım.
Suvankul'un demir gibi ağır ve nasırlı elleri benim yüzümü, alnımı, saçlarımı okşarken yumuşacık gelirdi bana.
İyilik, yola düşen, yoldan toplanan bir şey değildir. Tesadüfen ele geçen bir şey değildir. İnsan iyiliği ancak başka bir insandan öğrenir.
Reklam