Kitabı içerik olarak beğenerek okudum ama kitabın basımı çok kötü yerinden çıkan sayfalar silik çıkan yazılar okumayı güç hale getiriyor. Bu nedenle dorlion yayınlarını tavsiye etmiyorum.
Okuyacaklara tavsiyem okurken haritaya bakarak ilerlemeleri daha verimli olur, kitabı beğenerek okudum en kısa zamanda ikinci kitabın çevirisine başlayacağım.
Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Gayet güzel hazırlanmış bir kitap adeta bir yol gösterici niteliği taşıyor aynı zamanda öğrenilmesi gereken çok bilgi içeriyor
Okuması güzel bir kitap çok farklı duygular yaşatıyor açıkçası yer yer hüzün ağır basıyor olsada yazımı gayet güzel, okuyun ve kendi küçüklüğünüzü bir gözden geçirin ve düşünün...