Mehmet Ali Yemlihalıoğlu

Mehmet Ali Yemlihalıoğlu
@Mhmtali38
Bir kitabı okurken geçen iki saatin ömrümün birçok senelerinden daha dolu daha ehemmiyetli olduğunu fark edince insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım. #sabahattinali
Dış ticaret & Uluslararası ilişkiler
170 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Bence insanın adı onunla en az ilgili olan yanıdır. Doğar doğmaz o bilmeden başkaları veriyor. Ama yapışıp kalıyor ona.Onsuz olamıyor.
Sayfa 76·Kitabı okudu
İnsan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neden insanlar durup gülmüyorlardı?
Sayfa 59·Kitabı okudu
Bir ben miyim düşünen?
Rahatsınız. İçinizde boşluklar yok. Neden ben sizin gibi olamıyorum? Bir ben miyim düşünen? Bir ben miyim yalnız?
Sayfa 49·Kitabı okudu
İnsan
Birden kendi kapısını kapamadığı aklına geldi. Hırsız girse bile kitapları çalmazdı. Ötekiler umurunda değildi.
Sayfa 46·Kitabı okudu
İnsan
"Kadınların neden evlendiklerini anlıyorum: Yalnız kalabilmek için."
Sayfa 45·Kitabı okudu
İnsan