70'lerde olsak bir sürü plak alırdım sana,80'lerde açık hava sinemasına götürür, izledikten sonra muhallebi ısmarladım,90'larda mahallenin bütün güzel misketlerini kazanır dökerdim avuçlarına, 21.yüzyilda nasıl sevilir inan ki bilmiyorum, içim ısınmadı bu yüzyıla, bağışla..