mhmtptm

mhmtptm
En büyük terapi kitap okumaktır. İstanbul üniversitesi
Ben aşktan daima kaçtım. Hiç sevmedim. Belki bir eksiğim oldu. Fakat rahatım. Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir. Şu veya bu şekilde... Fakat daima ödersiniz... Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz.
Sayfa 329·Kitabı okudu
Aşk
Reklam
Hayatımızın bir devrinden sonra başımıza gelen şeylere o kadar hazırlanmış oluyoruz ki, kederimizi kendi içimizde taşır gibi yaşıyoruz
Sayfa 325·Kitabı okudu
Hayat
Bir harekette başlangıçtaki hızı tutmak, onu yaratmak kadar mühimdir.
Düşünce
Insan talihi bu idi. Hiç kimse yıldız olarak kalamıyordu. Muhakkak hayalimizdeki yerinden inecek, herkese benzeyecekti.
Hayat
Reklam