Dünyaya aldanma ve bununla yaşama işinde hepimiz bir ustayız.Kimimiz bunu yaşıyor kimimiz ise hem yaşayıp hem yazıyor. Ali Lidar ise hem yaşayıp hem de yazanlardan. Lâkin güzel yazanlardan...Kendisi aynı zamanda bir öğretmen. Felsefe öğretmeni. Bu kitabı 18 kısa öyküden oluşuyor. Hikayeler kısa, sade bir dil ile yazılmış. Yazarın kendi hayatında da kesitler var içinde. Ben beğendim. Daha önce de okumuşluğum var kitaplarını zaten. Tavsiyedir efendim.
Sevdiğim alıntılar :
"İnsan yaşarken değil, yaşayıp da yorulduğunu fark ettiğinde ihtiyarlıyor işte."
"Mutsuz değillerdi. Kırgın da değillerdi kimseye. Ama derin bir yorgunluk vardı üzerlerinde."
"Belki de kaçmak değil de... Kabullenmek lazımdır."
"Yalnızlık, gökyüzü gibiydi. Ne kadar bakarsan bak, ne kadar içine çekersen çek, asla tam olarak sahip olamayacağın ve asla tam olarak kurtulamayacağın bir şey."
#tavsiyekitaplar